Wat we samen bereiken
Geen theorie of modellen, maar organisaties die het écht anders zijn gaan doen.
Minder gedoe, meer grip. Dat is het resultaat van een gestructureerde aanpak.
Versnelling van besluitvorming: van frustratie naar flow
De situatie Bij een organisatie in de vastgoedsector verliep de besluitvorming tussen afdelingen moeizaam. Een teamleider uitte de frustratie: “Afspraken maken heeft geen zin, want ze houden zich er toch niet aan. We leveren de gevraagde documenten aan zoals het...
Procesoptimalisatie: Efficiëntie op de werkvloer
De situatie Binnen een organisatie in het publieke domein verliep de uitvoering van projecten stroef. De doorlooptijd was onnodig lang en projectmanagers gaven aan vaak te moeten wachten op stukken die niet volledig, niet actueel of zelfs dubbel aangeleverd werden....
Meer rendement met hetzelfde team
De situatie Een adviesbureau met acht medewerkers draaide op volle toeren. Iedereen was druk, maar het rendement bleef achter. De omzet groeide nauwelijks mee met de inzet, en de directie moest steeds vaker zelf bijspringen om het werk gedaan te krijgen....